Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

NETTOSKRUER.DK
v/ Nordjysk Beslag A/S
Gugvej 134
9210 Aalborg SØ
CVR-nummer: 86779714
Telefonnr.: 54555242 (Hverdage 8-12. Fredag ingen telefontid.)
Mail: info@nettoskruer.dk


Betaling

Du kan betale med de mest brugte kreditkort (Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og MobilePay
Er du stats- eller kommunalansat, kan du også handle via EAN-nummer. Kontakt gerne Jesper på 54555242 hvis du oplever problemer med betalingskanalen. Vi trækker altid først pengene samme dag, som din forsendelse sendes afsted fra vores lager.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

 


Fragt

Alle lagervarer sendes i løbet af 1-3 hverdage efter bestilling. Når ordren afsendes modtager du en e-mail med track & trace nummer, så du kan følge forsendelsen. I det uheldige tilfælde, at vi ikke har tilstrækkeligt på lager vil vi haste bestille de aktuelle varer. Hvis ikke vi kan leve op til den lovede ordrehåndtering, tager vi kontakt til dig for at finde en fælles løsning.

På de fleste varer, du kommer til at bestille på Nettoskruer.dk vil fragten koste 49,00 kr. inkl. moms til GLS pakkeshops eller erhvervsadresser. Hvis du bestiller for under 100 kr., så koster det 99 kr. i fragt, men hvis du køber for over 750,- så er fragten til GLS pakkeshops og erhvervsadresser ganske gratis. Nogle varer, som vejer ml. 20 og 30 kilo skal sendes til erhvervsadresser, mens ordre med en samlet vægt på over 30 kg oftest sendes i flere pakker. Når din ordre sendes i flere pakker, skal du være opmærksom på, at du modtager flere track and trace numre. Hvis du ønsker at få leveret din bestilling lige til døren, kan du vælge GLS med omdeling - det koster 74,- kr. Du kan også afhente din ordre i vores butik på Gugvej 134 i Aalborg. Skriv gerne afhentningstidspunkt i kommentarfeltet, og kontakt Jesper på 54555242, hvis du har spørgsmål. Når ordren er pakket og klar, får du en mail. Der er ikke salg til private fra butikken, så det er nødvendigt, at lave din bestilling på nettet inden afhentning. Haster det, kan du vælge sammedagsafhentning som koster 19 kr., men ellers er det gratis at afhente i butikken.

Vores samarbejdspartner er GLS, som har pakkeshops i hele Danmark. Dette sikrer dig den hurtigste levering, da du selv har mulighed for at tilpasse din dag efter, hvornår du bedst har tid til at modtage din pakke. Du vælger selv den pakkeshop, der passer dig bedst og får besked lige så snart pakken ligger klar til afhentning. Typisk sker dette indenfor 1-3 arbejdsdage og du skal blot medbringe ordrebekræftelse og Billed-ID. 

Du har også mulighed for at vælge levering til erhvervsadresse - f.eks. dit arbejde - privatadresse, eller til pakkeshop. Større varer som landbrugsmaskiner, nogle kompressorer og særligt store ordre leveres med Danske Fragtmænd. 


Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@nettoskruer.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder i bunden af dette dokument. Fortrydelsesformularen er også vedhæftet din afsendelsesbekræftelse.  

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Prisfejl 

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Forbehold

I tilfælde af forsinkelse, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.


Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Udgifterne til returnering af varer sendt til en pakkeshop forventes højst at koste 49 kr pr. pakke.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder blandt andet for: Større maskiner, visse kompressorer og generelt varer, som samlet eller enkeltvis vejer over 20 kg. Udgifterne til returnering af varer, som ikke kan returneres med normal post forventes højest at koste 1000 kr, men vil oftest være billigere. Ring gerne på 54555242, hvis du ønsker et overslag på prisen for returnering af varer som samlet eller enkeltvis vejer over 20 kg.


Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Nettoskruer.dk
v. Nordjysk Beslag
Gugvej 134
9210 Aalborg SØ

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Fortrydelsesret i erhvervskøb

For erhvervskøb gælder de samme betingelser som ovenfor, med undtagelse af, at skaffevarer ikke er omfattet af fortrydelsesretten.


Pricerunner Købsgaranti

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien!

Registrer dig her for PriceRunner-Købsgarantien

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af defekt vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som privatperson.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien dækker ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige vilkår for Købsgarantien.

Læs mere om tjenesten her


Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

Nettoskruer.dk
v. Nordjysk Beslag
Gugvej 134
9210 Aalborg SØ

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du har besluttet dig for at reklamere over varen, kan du skrive til info@nettoskruer.dk hvor vi kan være behjælpelig med en returlabel, så du slipper for at skulle lægge ud for fragten. Det kan være en fordel for begge parter, og særligt hvis der er tale om et stykke værktøj eller teknik, som kan sendes direkte til reparation på et dedikeret værksted.

Når du har skrevet til info@nettoskruer.dk får du også tilsendt et returskema, hvor du bedes vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Skemaet vedlægges varen, som skal sendes retur – og herefter skal varen blot pakkes forsvarligt ind, returlabel på, og så kan pakken afleveres i den GLS pakkeshop, som er mest bekvem for dig.


Særligt for erhvervsdrivende

Ved leveringen skal du grundigt undersøge, om varen stemmer overens med det aftalte. Du er forpligtet til omgående at reklamere over mangler, der måtte være konstateret ved en sådan undersøgelse, og du kan ikke senere påberåbe dig mangler, der kunne være konstateret ved den foreskrevne undersøgelse.

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
 

 


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@nettoskruer.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

 

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  


Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Nordjysk Beslag A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på Nettoskruer.dk er Nordjysk Beslag A/S.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nettoskruer.dk  

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01-02-2024

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Nettoskruer.dk v. Nordjysk Beslag A/S

Gugvej 134

9210 Aalborg SØ

info@nordjyskbeslag.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.02.2024

Trustpilot