Ofte stillede spørgsmål

Sådan handler du på NETTOSKRUER.DK

For at handle på NETTOSKRUER.DK skal du igennem nogle få enkle trin.

1. Efter at have fundet de ønskede varer på hjemmesiden, kan du lægge dem i indkøbskurven.

2. Fra indkøbskurven kan du danne dig et overblik over dine varer inden du afslutter købet. Her har du mulighed for at vende tilbage til shoppen eller bliver viderestillet til betaling.

3. Når du har gennemført din betaling med vores sikre betalingsmodul, modtager du en kvittering for ordremodtagelsen.

4. Så snart vi har behandlet din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse, med et trackingnummer, så du kan følge din ordre.

Har du valgt at oprette en konto og logge ind, bliver din ordre automatisk påført dine ordrehistorik. På den måde kan du altid vende tilbage og notere dig, hvad du tidligere har bestilt hos os.

I tilfælde af trykfejl, udgåede varer og andre hændelser, der gør, at vores bestræbelser på at levere en god service, bliver forhindret, kontakter vi dig naturligvis for at finde en fælles løsning.


Kan man handle som erhvervskunde eller fra det offentlige?

Svar: På NETTOSKRUER.DK kan du handle som erhvervskunde og via EAN. Som EAN kunde bliver du registreret som kunde i vores moderselskab Nordjysk Beslag, men det er af rent tekniske årsager. Forløb, garanti, bestilling, service og returret er som for alle andre kunder på Nettoskruer.dk.


Hvilke fordele er der med en oprettet konto hos NETTOSKRUER.DK?

Svar: Fordelen ved at oprette en konto er, at det letter dine fremtidige bestillinger hos os. Ved at logge ind med din konto indlæses dine oplysninger fra din konto og du slipper derfor for at skulle taste dine oplysninger hver gang du besøger os. På din konto kan du altid følge op på dine tidligere ordrer og danne dig et overblik over, hvad du tidligere har modtaget fra os.
Som kontokunde hos os, har du også mulighed for at tilvælge nyhedsmails fra os. Heri vil du altid være opdateret med nyheder og gode tilbud. Du vil ligeledes have mulighed for at modtage specielle rabatkoder.

Bemærk at et login ikke er påkrævet for at kunne handle på NETTOSKRUER.DK, men at det giver dig nogle fordele.


Jeg har glemt mit kodeord til min konto på NETTOSKRUER.DK, hvad gør jeg?

Svar: Hvis du har glemt din kode, har du mulighed for at vælge 'glemt adgangskode'. Så vil der automatisk blive sendt en besked til din tilmeldte e-mailadresse, så du igen kan logge på din konto.


Hvornår ved jeg, at varerne er bestilt?

Svar: Efter at have gennemført din betaling bliver du dirigeret videre til et skærmbillede, hvor din kvittering vises. En kvittering sendes også til din oplyste e-mailadresse. Dette er din bekræftelse på, at varerne er bestilt, men ordren er endnu ikke ekspederet.


Kan jeg ændre min bestilling?

Svar: I tilfælde af, at du opdager en fejl i din bestilling skal du hurtigst muligt tage kontakt til os og oplyse os dit ordrenummer, så vi kan prøve at rette fejlen. Hvis ordren allerede er afsendt, har vi ikke mulighed for at annullere ordren.


Kan jeg returnere en ordre på fysisk adresse?

Svar: Vi har desværre ikke muligheden for at behandle en returnering på en fysisk adresse. Hvis du ønsker at returnere en ordre, kan du kontakte os på info@nettoskruer.dk, så hjælper vi dig med det videre forløb.


Jeg har modtaget en forkert/beskadiget vare. Hvordan forholder jeg mig?

Svar: Du skal hurtigst muligt kontakte os og oplyse det ordrenummer, der står på din faktura. Så hjælper vi dig med det videre forløb.


Hvad er jeres leveringstid?

Svar: Vi leverer temmelig hurtigt. Hvis du inden kl. 13 man-tors og fre inden kl. 10 bestiller en vare som er på lager, så kan vi i 95% af tilfældene få pakken sendt afsted samme dag. 


Hvordan sender jeg en vare retur?

Svar: Send en mail til os på info@nettoskruer.dk, vi vedhæftet en returlabel, som du kan bruge til at returnere varen. Varen skal bare pakkes godt ind, label på, og så kan du aflevere den i den pakkeshop, der lige er nemmest for dig. 


Er det muligt at annullere min ordre?

Svar: Ja, selvfølgelig. Send en mail til info@nettoskruer.dk med dit ordrenummer - eller svar på din ordrebekræftelse, at du ønsker ordren annulleret.


Jeg har bestilt en ordre, men glemte en vare - kan jeg nå at få den med i min ordre?

Svar: Ja, det kan du. Skynd dig at bestille din vare via webshoppen, og skriv i kommentarfeltet, at du ønsker ordrene sendt samlet. Bestil eventuelt varen til afhentning - så slipper du for at betale fragt.


Click and collect - hvornår kan jeg afhente i jeres fysiske butik?

Svar: Åbningstiderne i butikken er man-tors fra kl. 7-16.30 og fre kl. 7-15.00 på Gugvej 134, 9210 Aalborg. 

Det er muligt at afhente samme dag, mod et gebyr. Bemærk bestiller du fredag efter kl. 12 og vil have sammedagsafhentning, kan du bestille over nettet og tage din ordrebekræftigelse med i butikken indtil kl. 15.00. 


Kan I skaffe denne vare?

Svar: Ja, det kan vi formentlig - og vi vil altid gerne prøve. Med skaffevarer kan vi dog kun tilbyde varen i hele kasser. 


Kan jeg få et tilbud på disse varer?

Svar: Ja, hvis du skal bruge store mængder af en vare, flere maskiner, eller har samlet en stor ordreværdi - så bed endelig om et tilbud. Varerne er i forvejen billige, så nogle gange er svaret nej - nogle gange kan vi rykke os lidt på prisen. Send en mail til info@nettoskruer.dk med et screenshot af din varekurv - så kigger vi på det.


Tager I ubrugte skruer retur?

Svar: I nogle tilfælde tager vi hele kasser retur, hvis du ikke skal bruge dem alligevel - også selvom din returfrist er overskredet. Hvis du kommer ud for det - så skriv lige til os, så ser vi, hvad vi kan gøre. Især ubrudte kasser med rustfri skruer og bolte kan vi finde på at tage retur efter fristen er udløbet - det er jo heldigvis ikke en vare, der lige går til.


 

Trustpilot